سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری برای زنان، زنان برای فناوری

 

فناوری برای زنان، زنان برای فناوری

کانون مدیریت دارایی فکری

پژوهشگر گرامی،
آنچه جامعه را جای بهتری برای زیست تبدیل می‌کند، مشمولیت همگان است. تنوع، کلید واژه‌ای ارزشمند برای ایجاد مطلوبیت.از آنجائیکه که انسان، آئینه تمام نمای خداوندیست، خالق بودن یکی از صفات خداوندیست که در وجود انسان‌ها قرار گرفته. فکر کردن، ایده پردازی، یافتن، ساختن و ارائه به جامعه.
در آستانه روز میلاد دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س)، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، خیر و برکت خیر کثیر نبی را چراغ راهی قرار داده تا فناوری‌های مرتبط با حیطه زنان را شناسایی و برای توسعه آنها از ابزارهای حمایتی و توانمندسازی خود بهره‌گیرد. چراکه معتقدیم جامعه‌ای که مادران و زنانی توانا دارد، فرزندان و مردان قوی‌تری نیز دارد.
چنانچه شما (آقایان / بانوان) فناوری را با گروه مخاطب زنان یا عمده کاربر زنان و مادران توسعه داده‌اید، اعم از اختراع، طرح صنعتی، فناوری و .... شما مخاطب فراخوان ذیل هستید. مزید امتنان است ما را در دسترسی به این فناوری‌ها همراهی کنید تا با فکر قدرتمند و دست پرتوان شما، در آرامش و آسایش و توسعه جامعه قدمی برداریم.

رویداد فناوری برای زنان، زنان برای فناوری، کانون مدیریت دارایی فکری

جهت ثبت نام در این رویداد، ابتدا در پایگاه دارکوب ثبت نام فرمایید. سپس در رویداد فناوری برای زنان، زنان برای فناوری ثبت نام فرمایید. اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه برگزاری و حمایت ها متعاقبا از طریق همین صفحه اعلام و به اطلاعات تماس ثبت نام کنندگان نیز ارسال خواهد شد.

لینک خبر در سایت کانون مدیریت دارایی فکری

لینک خبر در سایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان